Veelgestelde vragen

Zijn alle prijzen inclusief of exclusief BTW

Alle vermelde prijzen op Glasstech.nl zijn exclusief btw, en exclusief eventuele verzendkosten.

Wat wordt er aan verzendkosten in rekening gebracht?

Wij leveren bestellingen vanaf €75,00 (exclusief verzendkosten) binnen Nederland en België gratis aan huis.

Voor bestellingen onder €75,00, rekenen wij een toeslag van €6,75 euro per bestelling voor verzending binnen Nederland. Voor verzending naar België geldt een toeslag van €10,70 voor bestellingen onder de €75,-

Kan ik zonder BTWnummer bestellen bij Glasstech.nl?

Nee, Glasstech levert alleen aan zakelijke klanten, met een BTWnummer.

Kan ik bestelde artikelen zelf afhalen?

Ja, het is mogelijk bestelde artikelen zelf af te halen bij Glasstech.nl. Hiervoor kiest u de optie "Zelf afhalen" tijdens het bestelproces. Nadat de bestelling is verwerkt door Glasstech.nl, zal er contact met u worden opgenomen voor het maken van een afhaalafspraak.

Ons afhaaladres:

Glasstech

Laarakkerweg 10

5061 JR Oisterwijk

Wat zijn de levertijden?

Uw bestelling wordt zo snel als mogelijk uitgeleverd. De populairste artikelen uit ons assortiment heeft u binnen twee werkdagen in huis. Mocht er onverhoopt iets toch niet op voorraad zijn, of is de levertijd langer dan twee werkdagen, dan wordt er met u contact opgenomen.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt veilig betalen bij Glasstech.nl via de volgende betaalopties: • iDeal • CreditCard (Visa, Mastercard en Maestro) • Bank overschrijving (Bank transfer) • PayPal • Op Rekening Als u Op Rekening bestelt dan zal de factuur met uw bestelling meegezonden worden.Volg bij betaling naukeurig de instructies op die op de factuur staan. Op rekening bestellen is alleen toegankelijk voor onze vaste klanten. Indien u via deze site op rekening wilt bestellen, maar deze mogelijkheid staat niet bij uw betaalopties kunt u dit aanvragen, mail hiervoor naar info@glasstech.nl • Het is niet mogelijk contant bij ons af te rekening bij het ophalen van de goederen.

Is er de mogelijkheid tot herroepen van bestelde artikelen?

Voor zakelijke aankopen, dus aankopen gedaan door ondernemers, geldt géén herroepingsrecht of wettelijke bedenktijd.

Voor meer informatie kunt u onze Algemene Voorwaarden pagina raadplegen.

Wat te doen bij gebreken aan het bestelde artikel?

U dient Glasstech.nl binnen 5 werkdagen na ontdekking van het gebrek in kennis te stellen. Glasstech.nl zal binnen 10 werkdagen reageren op eventuele klachten. Als Glasstech.nl de klacht gegrond acht, worden na overleg met u de relevante producten hersteld, vervangen of vergoed. De maximale vergoeding is gelijk aan de door u betaalde prijs over het product. U mag het product niet zelf proberen te repareren.

Voor meer informatie kunt u onze Algemene Voorwaarden pagina raadplegen.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact op met onze verkoopmedewerker om te kijken of de order nog geannuleerd kan worden: info@glasstech.nl of +31 (0) 318 507 725

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Als u online een bestelling plaatst, ontvangt u een bestelbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. Bij bijzonderheden neemt onze verkoopmedewerker zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen per mail, wat nu?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Als u deze mail niet ontvangen heeft controleer dan uw spambox. Het wil wel eens voorkomen dat onze mail in uw spambox terecht komt (komt voornamelijk voor bij hotmail en gmail accounts). Is de mail ook hier niet terug te vinden, dan kunt u contact met ons opnemen: info@glasstech.nl of +31 (0) 318 507 725

Heeft u nog vragen en staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op: info@glasstech.nl of +31 (0) 318 507 725